//My Kawaii Blog

Konichiwa!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : YOUR STATUS HERE


Tagboard
Footprints here!


cbox code here
Followers
Thanks a Lot!


follower gadget code here
Credits

Basecode: Siti Syuhadah.
Full edit: Siti Nuraisyah
Re-Edit by: YOUR NAME

opppsss , maaf yew awak ! ;)
haaa neyyy , skunk ney aku aku dh lpa dh apa yg terjdi dlu . . then aku akn mla kn idup aku yg baru . . aku ta cdeyh2 dah , aku sllu epy dh . . smngat taon baru ney , maaf yew aku ta kan pnah bukak hati aku untuk sesiapa pn smpai aku lpass SPM , sorry lha nohh aku bukan nya smbong kaa apa , aku takowd prkra yg sma terjdi kt aku lagi . . ckop hnya skali ney , g pn aku ta mw lha prkra cm ney lingkup abeh SPM aku nnty , aku hnya ada satu harapan jha . harapan tue aku nk mak n ayah aku gembira dgn result SPM aku nnty . . aku ta mw lhaa cinta2 ney , buang msa jewrr , lbeh baek aku bljaq elok2 tuk msa dpn aku . . apa2 pn klw lpas SPM bwu aku lyn , sapa ta snggup tnggu aku tue aku ta kesah cqi lha yg len . . aku teringin cngt nk buad mak ayah aku gmbira tue jha harapan aku skunk , ta dak hrapan len slain tue cma tue jhaa . . tapi aku hrap kita smua buley jdikk kwn kan ? buad msa skunk aku hnya menerima sbg kwn jha ta lbeh pn . . g pn skunk aku amek kputusan dh aku ta mw pkai enset smpai aku abeh SPM , sbb paa aku tkowd prkara yg sma jdikk kt aku .. aku dh ta snggup nk lalui dh , lbeh baek aku amek kputusan snang .. sapa nk contact aku ka ? contact lha gna no adek aku . . aku dh ta gna enset dh skunk . . aku mlaih dh nk gna ensettt , buad aku engt smua msa lalu aku . . so dgn cara ney aku buley lpa , haaa satu g mnggu ney last on9 . . yg aku ta bgi gna fb dh smpai aku abeh exam SPM . . sbb taon ney kami tga beradik ada exam . . UPSR PMR N SPM , soo kmi ta buley dh nk on9 . . smpai isnin dpn jha kowd ley on9 astue ta ley dh . . g pn aku sndqi yg ta mw on9 , aku aknn coba thn dqi aku daqi ta on9 dqi enset . . enset skunk aku dh buley dh fb pulakk aqy isnin aku coba nohhh . . sorry klw aku ta buley nk trima sapa2 pn dlm idop aku skunk nahhh . . bkn aku nk blgak sbb aku ta mw msa dpn aku hncur sbb pkiaq bnda ta pnting ney . . aku anggap smua kwn aku . . dan aku jgkk ta kan pnah lpa owg yg pnah buad aku bhgia , buad aku sllu epy , buad aku jdik terkdng syok2 sndqi n aku ta kan lpa owg yg aku pnah syg dan yg pnah hdir dlm idop aku yg tlah mndiami aty aku . . aku ta lpa smuaa tuee . . btw aku anggp smua yg prnah trjdikk kt aku sbg pengajaran tuk aku . . at least, aku ta kan cked pn ta pnah nk lpa cked pn owg yg aku syg cngt iaitu "AWAK" tapi maaf buad smentara wk2 kita buley still jdikk kwn biasa kan ? apa2 pn aku nk harapan aku yang satu2 ney tercapai jgkk cm na pn . . dan adek-beradek aku sllu psan bljaq elok2 msa dpn hg , lpaz tue smbung bljaq then keja dlu bwu pkiaq psai kwin2 ney . . haiyaaa depa sllu psan kt aku hg jgn gtai nk menikah awai2 nahhh bljaq dlu . . ya ALLAH aku pn ta mw aihhh , aku nk cita2 aku trcpai dlu bwu aku pkiaq dohhh . . don't worry lha :P (nmpk nya depa trllu menghrap kan kt aku tuk brjaya aku akn cba then aku shut cbran depa smua , aku ta kan pkiaq bnda laen selain kejayaan msa dpn aku tue jha) terima kasehhhhhh :) sekian sja smpai disini sja crita aku :)