//My Kawaii Blog

Konichiwa!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : YOUR STATUS HERE


Tagboard
Footprints here!


cbox code here
Followers
Thanks a Lot!


follower gadget code here
Credits

Basecode: Siti Syuhadah.
Full edit: Siti Nuraisyah
Re-Edit by: YOUR NAME

tragedi yang amat cdeyhh :'(
hmmm , trsaa cdeyhh sngttt . cdeyhh bla trpksa mlpaskan n mlupakan orang yg aku syg . sungguh trsa khilangan . hmmm , tak sngka bnda cmni akn brlku jgkk . sngtt cdeyhhh , lgi cdeyhhh bla kna pura2 epy pura2 seolah2 tak dak apa yg brlku dpn kwn2 n family sbb nk mntup ksdihan yg aku alami. sumpah sbnrnyaa hti tak snggup nk mnanggung pnderitaan ini . tpy idup ttp kna move on , wlaupn hti dah bkcai . sbnarnya tak dak spa tw disbalik snyuman , disblik ktwa yg aku lkukan tiap2 hri sbnrnya hnya lakonan disblik ksdihan yg aku alami . sungguh tak snggup mnanggung pnderitaan ney , hnya dia stu2 nya ubat tuk aku bhgia , tpy smua tue tak mngkin trjdi sbb dy dh bnci aku . dy dah tak knaii aku wehhh , cdeyh sngttt , lgi cdeyhhh bla dy maki aku . ya Allah trsentap glaa , wk2 tue mang airmata tak mmpu nk mnahan . airmata aku mdah jtuh bla dy mngeluarkan prktaan yg kesat . thap tue kaa kbnciann dy kt aku ? :'( first time owg yg aku syg maki aku tnpa bukti yg kkuh . ya Allah sked sngt hti ney . dngaq2 cta pgi tdi , rsa idup cm tak guna sbb sllu mnyusahkan owg , sllu mnykitkan ati owg , sllu mngnggu hdup owg . trsa mcm nk mati jaa . hmmm , tak sngkaa dah seminggu brlalu . tragedi 13.6.2013 tarikh yg sngttt brukk bgi aku . brharap sngtt tarikh 27.6.2013 ney sbb trikh tue ckop hbgan aku nan dy setahun , tpi hjat tak ksmpaian , maybe tak dak jdohhh . sbnrnya , aku brhrp sngtt yg dy jdoh aku . tpy knnnn , kta2 dy dh ckop buad aku tuk knai someone dlm idup . tak tw knp hti ney sllu mngharap kn dy lgi ? sdgkan dy dh bnci aku siap maki aku g . knpaaa prsaan tue tak bleyhh nk hlang , bla nk lpa jaa rsa rndu msty dtg tba2. ya Allah , trsa bwu smlm kmi knay . hmmm cdeyhh nyaaa . tahniahh , dy dah buad aku btoi2 syg dy dan syg aku tue tak brmkna lngsung . sungguh mnyakitkan . tak snggup nAK mnahan pnderitaan ini tiap2 hri , sbnarnya aku tak mmpu nk brpura2 lgi , knpaaa bgitu snang nyady lpa aku . sdgkan aku ssh glaa . hmmm . trima kseh sbb sdi ajaq aku apa erti CINTA , erti SAYANG dan erti MENGHARGAI . trima kseh jgkk sbb sdi jdi yg trbaekk tuk aku wlaupn hnya sktika . trima kseh lgi sbb sudi tman aku blek skolah . trima kaseh jgkk sbb sudi hdir dlm idup aku dan mncriakan hdup aku . trima kseh bnyk2 , sbnyk mna hg lupa aku , tak sedikit pun aku lpa tntg hg . sumpah aku mngaku kt mlut ja aku kta aku bleyh lpa hg , tpy sbnarnya hti aku tak smpai hti nk lupakan hg . hg ckp moga aku bhgia ? tpy kbhgiaan aku hnya hg jaa yg bleyh tahu . walaupn kita dah tak dakk pa2 hbgan , aku ttp syg hg n aku ttp brharap yg hbgan kita mcm dlu . insyaAllah klaw ad jdoh tak ke mana . aku tak tw lha adakah aku yg trllu mnghrpkan hg , sdgkan hg dh bhgia tnpa aku . aku still engt jnjy2 hg dlu , hg jnjy hg nk jga aku smpai akhir hyat hg , tpiiiiii ....... sked pn aku tak lpa jnjy hg . hmmmm sbrnarnya still mnghrap wlaupn hti tlah hncur bkcai lpaih dy maki aku . wahhh , sbgitu bsar nya syg aku kt dy , pnah dy taw ? hmmm :'( stu jaa yg aku nk engt . aku ttp syg hg mcm dlu . sbb hg tlah mngajaq aku apa erti hargai . terima kseh wehhh . biarlah kita brjauhan . rsa rndu ttp ada . trima kseh buad sgla nya .